Písomky / DÚ
- Po19. 05.
- II.C·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:DÚHA: U str. 43/4. CH: celá strana 43
- II.D·domáca úlohaMatematika:CH: PZ str. 47
- II.D·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:CH: PZ str. 44 + PL víkendovka
- II.D·domáca úlohaČlovek a príroda:Dnes sme hovorili o význame semien rastlín. Podľa toho, kde majú rastliny uložené semená sme ich triedili do skupín. Kto nestihol, dokončí si PL a vlepí ho do písanky.
- III.A·domáca úlohaMatematika:PZ str.43 CH: PZ str.42 prosím zopakovať hodiny a určovanie času
- III.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:CH: U str.96/ 10,11 D.U - U str.97/ 1 prst a,b, c
- III.A ANJ-III.A·domáca úlohaAnglický jazyk:DÚ: dobrovoľná domáca úloha, nakresliť a popísať svoju detskú izbu, použiť slovíčka z 13 lekcie + naučiť sa slovíčka Na precvičenie:
- III.A, III.B, III.C ANJ-III.ABC·domáca úlohaAnglický jazyk:PZ str.97/1,2
- III.B·domáca úlohaMatematika:PZ geometria str. 12/3,4
- III.C·domáca úlohaMatematika:PZ. 46/2,3,4 pre chýbajúcich: 43/1,3,5, 44/1,2,45/1,2,3,5
- III.C·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:54/5, 7, v utorok previerka z prídavných mien, pre chýbajúcich: učebnica s. 91/prepísať si poučku, urobiť si slovne cvičenia 18,19, 20 do zošita, 21 slovne, 22 do zošita len po a) po b) slovne
- III.C ANJ-III.C·domáca úlohaAnglický jazyk:PZ.96,97 kto si nedokončil a pre chýbajúcich, učebnica s. 97 pozrieť si there are a there is
- IV.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:SJ - PZ s. 56 / celá strana
- IV.A ANJ-IV.A·domáca úlohaAnglický jazyk:DÚ - dokončte si WB 89 + naučte sa slovíčka z 12.lekcie (pomôžte si s WocaBee)
- IV.A, IV.B, IV.C ANJ-IV.ABC·domáca úlohaAnglický jazyk:PZ str.88/1,2
- IV.B·domáca úlohaMatematika:G-PZ-12/3.
- IV.B·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:U- 110/B
- IV.B ANJ-IV.B·domáca úlohaAnglický jazyk:DÚ - precvičujte si slovesá z PL, ktorý ste dostali v škole.. He is working.. She is playing games. They are running..
- IV.C·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:SJL:
- IV.C·domáca úlohaVlastiveda:opakujte, vypracujte strany 77 - 79
- IV.C ANJ-IV.C·domáca úlohaAnglický jazyk:Opakujte si slovnú zásobu z 12. lekcie (celú) + tvorenie viet s priebehovým časom (keď sa niečo deje práve teraz): Napr.: I am drinking. (Ja pijem.) He is singing. (On spieva.) She is dancing. (Ona tancuje.) They are eating. (Oni jedia.) Pre chýbajúcich: Do zošitov si napíšte všetky slovíčka z 12. lekcie, ktoré nemáte - str. 86 a str. 88. Precvičte si gramatiku:
- IX.A·domáca úlohaFyzika:Ako je to s prúdom, napätím a odporom pri sériovom zapojení viacerých spotrebičov? Existujú aj iné spôsoby zapojenia viacerých spotrebičov? Prikladám návrh poznámok. V učebnici si prejdi text na str. 65 a 66.
- IX.A·domáca úlohaMatematika:Ktoré funkcie nazývame lineárne? Ako vyzerajú ich grafy? Ako rovnica lineárnej funkcie ovplyvňuje tvar jej grafu? Pre chýbajúcich video: dú: Dokážeš určiť, či nejaký pod na grafe funkcie leží, alebo nie? Ak nie, pozri si video:
- IX.B·domáca úlohaMatematika:v prílohe nájdete PL z hodiny a na fotkách niektoré riešenia. Nosíme si pravítko s ryskou a štvorčekový papier - pár listov.
- IX.B·Pridelená DÚSlovenský jazyk a literatúra:Ahoj, zajtra si, prosím, prineste učebnice gramatiky.
- IX.B ANJ-IX.B·domáca úlohaAnglický jazyk:Vocabulary 6A - on Monday
- IX.C·domáca úlohaMatematika:MAT 9.C - Naučiť sa vzorce všetkých rovinných geom. útvarov, objem a povrch hranola, valca, kužeľa, ihlana a gule bude bleskovka
- IX.C ANJ-IX.C·domáca úlohaAnglický jazyk:slovná zásoba 6AB
- V.A·domáca úlohaBiológia:Ahoj, posielam v prílohe prezentáciu. Zopakovať si na písomku učivá - Lúky, polia a pasienky, Lúčne rastliny a huby, Obilniny a krmoviny, Olejniny a okopaniny, kto nepísal.
- V.A·domáca úlohaBiológia:DÚ - dokončte si prosím cvičenia na Smartbookse
- V.A·domáca úlohaMatematika:V pondelok si napíšeme krátku písomku zo stredovej súmernosti
- V.C·domáca úlohaMatematika:v prílohe sú rozcvička a príklady z hodiny. ddú je str.138/15,17 a kto máte chuť na poslednej fotke máte hlavolam.
- VI.A·domáca úlohaBiológia:Posielam prezentáciu o hubách, prosím zapíšte si poznámky do zošitov
- VI.B·domáca úlohaMatematika:Na dnešnej hodine sme si zopakovali vlastnosti vnútorných uhlov trojuholníka. Naučili sme sa vlastnosti vonkajších uhlov trojuholníka. Riešili sme úlohy ste.33 a 34. DU 34,/8. Nabudúce si prineste rysovacie pomôcky vrátane pravítka s ryskou.
- VI.C·domáca úlohaMatematika:Odpovedajte na otázky 1-9
- VI.C·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Na hodine sme opakovali slovesá. V pondelok písomka.
- VII.A·domáca úlohaMatematika:V pondelok si napíšeme písomku z percent v slovných úlohách
- VII.A 1. Skupina·domáca úlohaNemecký jazyk:Naučiť sa slovíčka AB s.54 všetky - bleskovka.
- VII.A 2. Skupina·domáca úlohaNemecký jazyk:PZ s. 50/7,8; S. 52/16; S. 53/17 Zopakovať si slovnú zásobu PZ 54 bleskovka na budúcu hodinu časové údaje Uhr - hodina je 9.00 hodín Es ist neun Uhr je 13.00 dreizehn Uhr 17.00 siebezehn Uhr halb - pol 9.30 halb zehn 15.30 halb vier predložka UM - O sa spája s časovými údajmi o 9.00 um 9.00 Uhr o 20.00 um zwanziig Uhr o 9.30 um halb zehn o 13.30 um halb zwei !!!!! o 17.30 um halb sechs !!!
- VII.B·domáca úlohaVýtvarná výchova:na domácu úlohu (do konca mája) máte vytvoriť fotografiu (max. 3) s témou "príroda" a najlepšie 3 budú odmenené sladkosťou :) Domáca je povinná a každý bude ohodnotený aj známkou. Fotografie mi môžete zasielať od pondelka 26. 5. do soboty 31..5. :)
- VII.B, VII.C ANJ-VII.BC·domáca úlohaAnglický jazyk:HW - WB 57/4 + vocabulary 6A
- VII.C·domáca úlohaDejepis:Humanizmus a renesancia - uč. 49-55 prečítať, naučiť, zopakovať
- VII.C 1. Skupina·domáca úlohaNemecký jazyk:Naučiť sa slovíčka AB s.54 všetky - bleskovka.
- VII.C 2. Skupina·domáca úlohaNemecký jazyk:upevňovanie slovných spojení - dialóg; časové údaje časové údaje Wie spät ist es? Koľko je hodin? Uhr - hodina je 9.00 hodín Es ist neun Uhr je 13.00 dreizehn Uhr 17.00 siebezehn Uhr halb - pol 9.30 halb zehn 15.30 halb vier predložka UM - O sa spája s časovými údajmi o 9.00 um 9.00 Uhr o 20.00 um zwanziig Uhr o 9.30 um halb zehn o 13.30 um halb zwei !!!!! o 17.30 um halb sechs !!! DÚ. PZ 51/10,11,12,13
- VIII.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Ahoj, ôsmaci! ..nevidím tu PRÍSLOVKOVÉ URČENIE z utorka...tak ho posielam ešte raz - zíde sa vám v pondelok na 2. bloku ;-)
- VIII.B·domáca úlohaMatematika:DÚ: Učebnica (1.časť) s.90 cv.2, 3a)b),4a)b),5,9,10. V škole sme riešili úlohy z učebnice s.88,89.
- VIII.D·domáca úlohaMatematika:MAT 8.D DU: Dané sú úsečky AB, CD: A[-2;-1],B[0;1], C[-2;3], D[2;-3].Nájdite súradnice bodu E-prisečníka úsečiek AB a CD. Pondelok je blaskovka z pravohuhlej sústavy súradníc
- VIII.D 1. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:WBp.56-57/3,4 + 6A vocabulary
- Ut20. 05.
- I.D·domáca úlohaMatematika:PZ s. 50
- I.D·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Dnes sme išli do knižnice, každý žiak si mohol vypožičať max. 2 knihy. Vypožičané knihy je nutné vrátiť do 18. 6. 2025. Čitateľské preukazy rozdám zajtra.
- II.C·domáca úlohaMatematika:DÚHA: GEO PZ str. 13/5., CH: U str. 88/1,2., celá strana 13 v PZ
- II.C·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:DÚHA: 45/5
- III.A·domáca úlohaMatematika:CH: PZ str.44 D.U - U str.
- III.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:U str.97 prepísať diktát , zopakovať na krátku previerku podstatné mená, prídavné mená a zámená
- III.B·domáca úlohaMatematika:PZ str. 48/3
- III.B·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:V priloženom dokumente vyhľadať zámená a napísať ich do zošitov. Pre chýbajúcich: zoznámiť sa so zámenami v U str. 94, 95 - prejsť si ústne cvičenia na týchto stranách. V PZ s. 56/1, 2. 3, 4
- III.C·domáca úlohaMatematika:PZ. s. 47/ 4,5,6 , štvrtok previerka čísla do 10000 podobné úlohy ako v PZ.(číselná os, porovnávanie, usporiadanie podľa veľkosti, ciferný súčet + zaokrúhľovanie na desiatky a stovky, pre chýbajúcich: PZ. s. 46/5,6, 47/ 1,2,3
- III.C·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:učebnica s. 92/cv. 25 do zošita, previerka sa presúva na stredu pretože žiaci neovládajú dostatočne PM., pre chýbajúcich: učebnica s. 92/ cv.26, prepísať diktát do zošita a nájsť prídavné mená,
- IV.A·domáca úlohaMatematika:Učeb. s. 48 / 1, 2
- IV.A·domáca úlohaPrírodoveda:DÚ - naučte sa informácie o kaprovi a šťuke , vypracujte si online cvičenie
- IV.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:SJ - učeb. s. 110 / B
- IV.A ANJ-IV.A·domáca úlohaAnglický jazyk:DÚ - dokončte si WB 90+ naučte sa slovíčka z 12.lekcie (pomôžte si s WocaBee), zajtra bleskovka
- IV.B·domáca úlohaMatematika:G-U- 92/8.
- IV.B·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:U- 113/5.
- IV.B·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Č- pracovný list- 1. zakončenie
- IV.B ANJ-IV.B·domáca úlohaAnglický jazyk:DÚ: zopakovať Unit 12
- IX.A, IX.B NEJ-IX.AB·domáca úlohaNemecký jazyk:Ahoj, zopakovať si na test L17 - slovíčka a gramatiku.
- IX.A, IX.B, IX.C ANJ-IX.ABC·domáca úlohaAnglický jazyk:HW - vocabulary 6A + finish worksheet
- IX.B·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Pekný deň, milí deviataci! Dnes sme si ešte precvičovali zápor vo vete, posielam všetok materiál a prajem vám príjemný víkend! Nech tento piatok dopadne všetkým fajn ;-)
- IX.B NEJ-IX.B·domáca úlohaNemecký jazyk:Naučiť sa slovnú zásobu k téme Bývanie a použitie predložky in v D a A
- IX.C·domáca úlohaMatematika:MAT 9.C DU: Veľká pyramída v Gize má tvar pravidelného štvorbokého ihlana. Podstavná hrana má dĺžku približne 227m a jej výška je 140m. Akú hmotnosť má kameň, ktorý bol potrebný na stavbu tejto pyramídy, ak hmotnosť jedného kubického metra kameňa je 2,5 t? (Chodby a miestnosti vo vnútri neberte do úvahy).
- IX.C ANJ-IX.C·domáca úlohaAnglický jazyk:slovná zásoba 6AB
- V.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:str.99, cv. 6 celé tabuľky
- V.B ANJ-V.B·domáca úlohaAnglický jazyk:HW - opakujte si 5.lekciu, testík v utorok, vypracujte si
- V.B, V.C ANJ-V.BC·domáca úlohaAnglický jazyk:Pre chýbajúcich: Učebnica str. 76/1, 2 ústne +PZ str.581, 2 Pracovný list v prílohe (opakovanie z minulej hodiny) DÚ: PZ str.58/3 + zopakovať nepravidelné slovesá posledná strana v pracovnom zošite. Pracovať na wocaBee
- VI.A·domáca úlohaMatematika:Dnes sme sa venovali výške trojuholníka, vysvetlili sme si čo je výška trojuholníka. Napísali sme si sovičku str. 35, narysovali sme si ostrouhlý a pravouhlý trojuholník a narysovali ich výšku. Na hodiny sú nevyhnutné rysovacie pomôcky. Nabudúce písomka - trojuholník.
- VI.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Dokončiť úlohy v PPT
- VI.A 1. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:Projekt My Hometown. Sem mi nahrajte vaše spracované videá.
- VI.A Celá trieda·PísomkaMatematika:Trojuholník - označenie vrcholov, strán, uhlov, vnútorné a vonkajšie uhly, trojuholníková nerovnosť, druhy trojuholníkov podľa veľkosti uhlov
- VI.B·domáca úlohaMatematika:Na dnešnej hodine sme si zopakovali informácie o vnútorných a vonkajších uhloch trojuholníka. Naučili sme sa čo je to výška - narysovali sme si výšku trojuholníka, napísali sme si sovičku str. 35. Narysovali sme si ostrouhlý trojuholník a jeho výšky (pretnú sa vo vnútornom bode trojuholníka), pravouhlý trojuholník (výšky sa pretnú vo vrchole pri pravom uhle) a tupouhlý trojuholník (výšky sme nedokončili) DÚ: Pripraviť sa na písomku! Priniesť si rysovacie pomôcky!
- VI.B Celá trieda·PísomkaMatematika:Trojuholník - označenie vrcholov, strán, uhlov, vnútorné a vonkajšie uhly, trojuholníková nerovnosť, druhy trojuholníkov podľa veľkosti uhlov
- VI.C·domáca úlohaFyzika:Niektorí dnes vyšplhali pekne vysoko! Chceš sa zlepšiť? Skús vyriešiť ešte úlohy na priloženom obrázku.
- VI.C·domáca úlohaGeografia:Posielam snímky z hodiny. Dobrovoľná dú: Odpovedzte 1. Prečo sú Mekka a Medina považované za posvätné mestá? 2. Zistite, aký strom má Libanon vo vlajke a prečo 3. Nájdi 3 zaujímavosti z ľubovoľného štátu juhozápadnej Ázie, ktoré by sa oplatilo navštíviť a prečo (môžeš priniesť aj obrázky - usb, papier)
- VI.C Celá trieda·PísomkaFyzika:Hustota a správanie sa telies v kvapalinách
- VII.B·domáca úlohaDejepis:Humanizmus a renesancia - uč. 49-55 prečítať, naučiť, zopakovať
- VII.C·domáca úlohaBiológia:Posielam prezentáciu z dnešného učiva.
- VII.C·domáca úlohaMatematika:v prílohe je PL z hodiny na fotkách sú niektoré riešené príklady. DDú vyber si a vypočítaj aspoň sedem príkladov zo zvyšných čo sme neriešili
- VIII.A·domáca úlohaBiológia:Zopakovať si na písomku - Dedičnosť a prenos genetických informácií.
- VIII.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Ahoj, ôsmaci! Posielam prívlastok z dnešnej hodiny - posledné 2 slidy sú domácou na zajtra (vety z nich preto posielam aj v PDF, ak by ste si chceli vytlačiť...) ;-)
- VIII.A 1. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:revise L5 for the test
- VIII.A 1. Skupina·domáca úlohaFyzika:Prečo je nápis na sanitke naopak? Ako sa svetlo správa pri dopade na zrkadlo a ako pri dopade na bielu stenu? O zrkadlách si prečítaj ešte v učebnici str. 39-43, materiál z hodiny ti pomôže doplniť si poznámky. Na pridelenom online cvičení F8-odraz svetla si over ako si porozumel učivu.
- VIII.A 2. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:Vicabulary 6A - next Tuesday
- VIII.A 2. Skupina·domáca úlohaNemecký jazyk:Ahoj, zopakovať si na test L12 - slovíčka a gramatiku.
- VIII.B 1. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:WBp.54-55
- VIII.B 1. Skupina·domáca úlohaFyzika:Prečo je nápis na sanitke naopak? Ako sa svetlo správa pri dopade na zrkadlo a ako pri dopade na bielu stenu? O zrkadlách si prečítaj ešte v učebnici str. 39-43, materiál z hodiny ti pomôže doplniť si poznámky. Na pridelenom online cvičení F8-odraz svetla si over ako si porozumel učivu.
- VIII.B 2. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:Slovná zásoba 85/ 5D; pre chýbajúcich: SB 65/3, 4; 66/ celá; 67/2, 3, 4, 5 (listeningy nájdete na project explore online practise) + project explore - Unit 5 / vocabulary, grammar, skills - Everyday english
- VIII.B 2. Skupina·domáca úlohaNemecký jazyk:Test - chýbajúci si ho napíšu na budúcu hodinu Tak isto aj opravné z testu, resp. z malých písomiek - budúcu hodinu
- St21. 05.
- I.D·domáca úlohaMatematika:Mali sme návštevu, hrali sme sa na včielko - špiónov, PZ s. 51/ 1,2.
- I.D·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Čítali sme text Gašparko s. 70 a naučili sa písať veľké písané G. Čítať text na hodnotenie a vypracovať úlohy na vedľajšej strane 71.
- III.A·domáca úlohaMatematika:PZ str.45
- III.A ANJ-III.A·domáca úlohaAnglický jazyk:DÚ: PZ str.101/ dokončiť About me 3,4
- III.A, III.B, III.C ANJ-III.ABC·domáca úlohaAnglický jazyk:PZ str. 99/1,2,3
- III.B ANJ-III.B·domáca úlohaAnglický jazyk:V stredu písomka z 13. lekcie Pre chýbajúcich: PZ cvičenia na str. 100
- III.C·domáca úlohaVlastiveda:PZ str. 41 / vlastné poznámky doplniť
- III.C ANJ-III.C·domáca úlohaAnglický jazyk:v stredu budeme robiť projekt na tému moja izba - ak žiaci chcú a majú možnosť, môžu si priniesť obrázky nábytku alebo budú len kresliť, pre chýbajúcich: učebnica s. 98 prepísať si do zošita čísla aj anglické názvy + nové slovíčka zo s. 99, PZ. s. 98,99
- IV.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:SJ - učebnica s. 111 / 3 - napísať rozprávanie podľa osnovy
- IV.A·domáca úlohaVlastiveda:PZ s. 79, Opakovať učivo od s. 52
- IV.C·domáca úlohaMatematika:U geo 92 / 1,2
- IV.C·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:SJL: 113 / 5 Č: komiks čítať
- IX.A·domáca úlohaBiológia:Príprava na test - Geologické éry
- IX.A·domáca úlohaBiológia:Zajtra si prineste do školy učebnice BIO. Pekný zvyšok dňa.
- IX.A·domáca úlohaMatematika:Z rovnice lineárnej funkcie možno určiť jej vlastnosti a aj to, ako bude vyzerať jej graf. Ako čísla (koeficienty) v jej rovnici ovplyvňujú jej vlastnosti? Dokonči si grafy funkcií: 1. obrázok f1: y = x + 3 f2: y = -x + 3 2. obrázok f1: y = 2x + 2 f2: y = 2x - 2 f3: y = -2x + 2 f4: y = -2x -2 ... a na najbližšej hodine sa mi nimi určite pochváľ.
- IX.A, IX.B, IX.C ANJ-IX.ABC·domáca úlohaAnglický jazyk:HW - vocabulary 6A ,B
- IX.B·domáca úlohaMatematika:v prílohe je PL z hodiny, na fotkách sú niektoré riešenia ddú je úloha 9 - zostrojiť graf.
- V.A 1. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:nepravidelné slovesá (prvý stĺpec)
- V.C·domáca úlohaMatematika:v prílohe je rozcvička a príklady z hodiny. DDú je 139/cv.4,5
- V.C Celá trieda·PísomkaSlovenský jazyk a literatúra:Písomka Rozprávky (ľudové, autorské, nonsens...)
- VI.A·domáca úlohaFyzika:Ako čítať z grafov hustoty? Precvič si učivo na pridelenom online cvičení F6 - grafy a hustota
- VI.A·domáca úlohaGeografia:Na budúcu hodinu bude krátky bleskovka z Číny
- VI.B Celá trieda·PísomkaBiológia:Obrúčkavce, mäkkýše
- VI.C·Pridelená DÚSlovenský jazyk a literatúra:príprava na test - Zo života detí ( Texty zahrnuté v teste: Princ a bedár, Maroško, Oči plné oblohy, Bojujeme u riaditeľa, Môj mladší brat a ja a definícia poviedky)
- VII.A·domáca úlohaChémia:Dnes sme si začaki písať poznámky z rýchlosti chemických reakcií.
- VII.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Ahoj, siedmaci! Na dnešnom bloku sme si opakovali hlavné vetné členy dvojčlennej vety - podmet a prísudok. Začali sme nové učivo - vetný základ (hlavný vetný člen jednočlennej vety). Posielam Vám prezentáciu z hodiny. Poznámky z hodín sa, prosím Vás, učte, aby ste vedeli pracovať. DÚ: Určte slovné druhy a ich gramatické kategórie nasledujúcim vetám: Na siedmy deň konečne prestal padať studený dážď. Naša slovenská reprezentantka je niekoľkonásobnou víťazkou v majstrovstvách streľby kušou.
- VII.A 1. Skupina·domáca úlohaNemecký jazyk:Ahoj, zopakovať si na test L6 - slovíčka a gramatika
- VII.A 2. Skupina·domáca úlohaNemecký jazyk:Na úvod hodiny sme si napísali bleskovku zo slovnej zásoby, robili sme si PL - 1. stranu, na budúcu hodinu si priniesť PL, budeme pokračovať Zopakovať si slovnú zásobu a gramatiku na test L6
- VII.B·domáca úlohaMatematika:Dú: vyplňte ďalšie tri riadky v tabuľke
- VII.B 1. Skupina·domáca úlohaNemecký jazyk:Ahoj, zopakovať si na test L6 - slovíčka a gramatiku.
- VII.B 2. Skupina·domáca úlohaNemecký jazyk:upevňovanie slovných spojení - tvorba dialógov 39/4 upevňovanie modálnych slovies müssen a mochten časové údaje Uhr - hodina Wie spät ist es? Koľko je hodín? je 9.00 hodín Es ist neun Uhr je 13.00 Es ist dreizehn Uhr 17.00 Es ist siebzehn Uhr halb - pol 9.30 halb zehn 15.30 halb vier predložka UM - O sa spája s časovými údajmi o 9.00 um 9.00 Uhr o 20.00 um zwanziig Uhr o 9.30 um halb zehn o 13.30 um halb zwei !!!!! o 17.30 um halb sechs !!! PZ s. 49/6; S 50/7,8; S.51/10,11,12,13 Naučiť sa slovnú zásobu PZ S. 54 bleskovka budúcu hodinu
- VII.C·domáca úlohaBiológia:Obehová sústava - opakovať
- VII.C 1. Skupina·domáca úlohaInformatika:Tvorba videa v Canve - nahrať si do Canvy 10 obrázok/fotiek - vytvoriť video - animovať fotky, vložiť text Chýbajúci si to urobia do budúcej hodiny, aby sme mohli pokračovať s inými funkciami
- VIII.A·domáca úlohaMatematika:Vypočítaj z učebnice zo str. 94 ešte 3 ďalšie úlohy, ktoré si na hodine nestihol
- VIII.A 1. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:WBp.58 + vocabulary 6AB
- VIII.A 2. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:WB p. 57
- VIII.B·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Ahoj, ôsmaci! Dnes sme si na hodine vraveli, čo je prívlastok, čo ho rozvíja a aké prívlastky poznáme. Poznámky z hodiny sa doma naučte! Tí, ktorí ste mali na hodine problémy pracovať, pretože ste si neosvojili niektoré informácie o vedľajších vetných členoch z predchádzajúcich hodín, doučte sa! Posielam PL, DÚ: dokončiť úlohu z hodiny.
- VIII.D·domáca úlohaMatematika:Zopakovali sme, čo je uhol, druhy uhlov, sčítanie a odčítanie veľkosti uhlov, vrcholové a susedné uhlov. Učebnica str 68 až 70, zapísali poznámky a riešili sme úlohy 1,2,3,4,5,6
- VIII.D 1. Skupina·domáca úlohaFyzika:FYZ 8.D - POsielam prezentáciu na doplnenie poznámok
- VIII.D 2. Skupina·domáca úlohaNemecký jazyk:Ahoj, zopakovať si na test L12 - slovíčka a gramatiku.
- Št22. 05.
- I.D·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Poprosím obaliť novú čítanku. Budeme ju nosiť na hodinu SJL. Čítali sme si s. 2, 3 a vypracovali sme si s. 4. Na s. 37 dokončiť slimáčika, kto nemá.
- II.C·domáca úlohaHravá angličtina:DÚHA: dnes som preskúšala slovíčka a nebola to žiadna sláva, no uvedomujem si, že dvakrát angličtina odpadla. Dnes sme tvorili vety: I like apple. I don´t like egg. a podobne. Tiež by mali vedieť odpovedať na otázku: Do you like banana? Yes, I do. alebo No, I.don´t. Ako DÚHU som určila na str. 52 deviatu úlohu s tým, že mi budú hovoriť to čo majú radi a to čo nemajú radi po anglicky. Môžu používať aj slová, ktoré sme sa spolu neučili, ale oni ich poznajú. Posielam SmartBooks
- III.A·domáca úlohaVlastiveda:CH: PZ str.38,39 D.U - PZ str.39/3
- III.B·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Cvičenia na opakovanie zámen + aj pre chýbajúcich
- III.C·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:pripájam link na precvičovanie zámen , pre chýbajúcich: učebnica s. 94/prepísať si poučky cv.2 do zošita,
- IV.A·domáca úlohaPrírodoveda:DÚ - dokončte si str. 98/cv3 + čo sme sa naučili
- IV.B·domáca úlohaMatematika:G- U- 93/8.
- IV.C ANJ-IV.C·domáca úlohaAnglický jazyk:Pozrite si znova nahrávky z hodiny a vyplňte podľa nich v PZ str. 89: Opakujte si slovnú zásobu z lekcie 12:
- IX.B·domáca úlohaGeografia:v prílohe sú prezentácie k hodine
- V.A 1. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:nepravidelné slovesá (prvý stĺpec)
- V.B, V.C ANJ-V.BC·domáca úlohaAnglický jazyk:Na precvičenie:
- V.C·domáca úlohaBiológia:nabudúce previerka z vodných stavovcov
- V.C ANJ-V.C·domáca úlohaAnglický jazyk:nepravidelné slovesá po "leave"
- VI.A·domáca úlohaMatematika:Na dnešnej hodine sme si zopakovali všetko o trojuholníkoch. Písali sme písomku. Naučili sme sa rysovt výšky aj u tupouhlého trojuholníka. Žiaci rysovali výšky trojuholníkov na PL, napísali si Sovičky str. 36. (dôležité je aj pozrieť si aj Zapamätajte si). Kto to nestihol na hodine, si to dokončí doma. Chýbajúci si prídu po PL, resp. pošlem ho aj elektronicky. Na hodinu sú nevyhnutné rysovacie pomôcky.
- VI.A 1. Skupina·domáca úlohaInformatika:INF 6.A DU nosiť si prihlasovacie údaje na Office 365 aj Edupage
- VI.B·domáca úlohaMatematika:Na dnešnej hodine sme si zopakovali všetko o trojuholníkoch. Písali sme písomku. Naučili sme sa rysovt výšky aj u tupouhlého trojuholníka. Žiaci rysovali výšky trojuholníkov na PL, napísali si Sovičky str. 36. (dôležité je aj pozrieť si aj Zapamätajte si). Kto to nestihol na hodine, si to dokončí doma. Chýbajúci si prídu po PL, resp. pošlem ho aj elektronicky. Na hodinu sú nevyhnutné rysovacie pomôcky.
- VI.C ANJ-VI.C·domáca úlohaAnglický jazyk:WBp.56/1 + vocabulary 6A
- VII.A 1. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:Hello, siedmaci! Dnes sme si na hodine zopakovali a precvičili slovíčka 6A a prebrali 6B - na domácu máte z PZ 58/1,2,3
- VII.C·domáca úlohaMatematika:v prílohe sú rozcvička, príklady z hodiny a zadanie písomky. ddú je zo strany 81/cv.12,13,14,15
- VII.C·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:slovesný vid - krátka písomka
- VIII.B 1. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:SB p. 72/1a, 2a,b - in a written form into the exercise books.
- VIII.B 1. Skupina·domáca úlohaNemecký jazyk:na úvod hodiny sme si napísali bleskovku zo slovnej zásoby a časovania pomocných slovies "haben" a "sein" v preterite Opakovali sme na test z L11 budúcu hodinu test L11
- VIII.D·domáca úlohaChémia:Na dnešnej hodine sme opakovali chemické zlúčeniny na budúcej hodine bude písomka. UČ str. 48-70, ak niekto náhodou nemá poznámky v zošite.
- VIII.D·domáca úlohaGeografia:Pripravte sa na písomku- BA, TT, TN, NR , ZA kraj.
- VIII.D·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Milí moji ôsmaci, čítali sme Denník Georgie Nicolsonovej, posielam prezentáciu z hodiny a PL, ktorý sme robili
- Pi23. 05.
- II.C·domáca úlohaČlovek a spoločnosť:CH: Doprava v meste pojmová mapa v prílohe
- II.D·domáca úlohaČlovek a spoločnosť:CH: Hovorili sme o rôznych druhoch dopravy a dopravných prostriedkoch.
- III.A·domáca úlohaMatematika:PZ str.48/ 3,4,5 CH. PZ str.47,48
- III.A·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:PZ str.58/1,2 CH: odpísať str.100 / rámček červený do malého zošita- U str.101/ 5- písomne
- III.C·domáca úlohaPrírodoveda:učiť sa obojživelníky + Skokan hnedý, učebnica s. 51/modrý rámček, žiaci, ktorí nepísali previerku: napíšu si ju budúci týždeň.
- III.C·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:učebnica s. 97/ prepísať si diktát do zošita, v diktáte zakrúžkovať zámená. Pre chýbajúcich: učebnica s . 96 prepísať si poučku a urobiť si cv. 10, 11 do zošita, cv. 8 slovne, cv. 7 slovne,
- IV.B·domáca úlohaMatematika:U- 47/2.,5.
- IV.B·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:U- 114/2.- zhasnúť
- IV.B·domáca úlohaVlastiveda:Opakovanie: 53- 74
- IX.A·domáca úlohaMatematika:Dokážeme nakresliť graf akejkoľvek lineárnej funkcie - ohraničenej aj neohraničenej, vieme určiť jej vlastnosti a body, v ktorých graf križuje súradnicové osi, zapisovať jej definičný obor aj obor hodnôt. Prikladám materiál z hodiny pre chýbajúcich, určite si vypracujte cvičenia aj vy.
- IX.B·domáca úlohaMatematika:v prílohe je Pl z hodiny ktorý sme robili na hodine- strany 3,4. Dú dokončiť čo komu zostalo
- V.C·domáca úlohaMatematika:v prílohe je rozcvička a príklady z hodiny. DDú dokončiť si žltý rámček zo strany 140 a noste si prosím so sebou jeden list štvorčekovaného papiera.
- VI.B·domáca úlohaFyzika:FYZ 6.B - počítali sme príklady na výpočet objemu telesa V= m: ró, DU PL cv. 14, budúcu hodinu je bleskovka z príkladov na výpočet hustoty, objemu alebo hmotnosti. PL posielam aj v prílohe
- VI.B·domáca úlohaGeografia:Urobiť projekt na výkres A3. Téma: Veľký čínsky múr, alebo Zakázané mesto. Budem ho hodnotiť známkou, po jeho odprezentovaní.
- VI.C·domáca úlohaObčianska náuka:Na hodine sme prebrali štátne symboly.
- VII.A·domáca úlohaMatematika:v prílohe sú príklady z hodiny, na fotkách sú riešenia, na poslednej fotke je DDú
- VII.B·domáca úlohaSlovenský jazyk a literatúra:Pekný deň všetkým, dnes sme opakovane precvičovali podmet a prísudok, v UTOROK z nich očakávajte bleskovku - v piatok máme LITIKU
- VII.B ANJ-VII.B·domáca úlohaAnglický jazyk:Hello! Dnes sme započali poslednú 6. lekciu, pracovali sme na str. 72 a na domácu máte z WB str. 56 + NEzabudnite na slovíčka 6A!
- VII.B, VII.C ANJ-VII.BC·domáca úlohaAnglický jazyk:HW - finish your worksheet
- VII.C·domáca úlohaChémia:Na hodine sme si prebrali endotermické a exotermické reakcie, prikladám prezentáciu pre chýbajúcich. Písali sme písomku z horenia a požiaru, tí ktorí neboli budú písať nabudúce.
- VIII.A 1. Skupina·domáca úlohaNemecký jazyk:Naučiť sa osobné zámená v akuzatíve. Naučiť sa slovíčka AB s. 26 - všetky.
- VIII.A 2. Skupina·domáca úlohaFyzika:Ktorá farba spektra je pre život na Zemi "najzbytočnejšia"? Ako absorpcia častí spektra vplýva na farbu predmetov? Materiál z dnešnej hodiny nájdeš v prílohe.
- VIII.A 2. Skupina·PísomkaFyzika:Vznik a šírenie svetla
- VIII.D·domáca úlohaBiológia:Na hodine sme si preopakovali bunku a napísali krátky test, tí ktorí chýbali si napíšu budúci týždeň, začali sme preberať prenos genetických informácií.
- VIII.D 1. Skupina·domáca úlohaAnglický jazyk:WBp.58 + 6AB
- VIII.D 1. Skupina·domáca úlohaNemecký jazyk:Naučiť sa osobné zámená v akuzatíve. Naučiť sa slovíčka AB s. 26 - všetky.
- VIII.D 2. Skupina·domáca úlohaFyzika:FYZ 8.D - posielam prezentáciu, DU je dopísať poznámky zo snímky 23