Aby sme nesedeli len za počítačmi, vzali sme si angličtinu do prírody. Pomenovali všetko, čo vidíme aj nevidíme a vytvorili pojmové mapy. Na čerstvom vzduchu sa premýšľa ľahšie :)
Mgr. Zuzana Harhovská
Aby sme nesedeli len za počítačmi, vzali sme si angličtinu do prírody. Pomenovali všetko, čo vidíme aj nevidíme a vytvorili pojmové mapy. Na čerstvom vzduchu sa premýšľa ľahšie :)
Mgr. Zuzana Harhovská
Veľká noc je pre kresťanov najväčší sviatok v roku. Počas pôstu si pripravujeme srdce dobrými skutkami, upraceme a vyzdobujeme príbytky kraslicami, barančekom, ...
sr. Matilda Pitáková
Opäť tvoríme z obalov na vajíčka. Tentokrát sme vyskúšali vyrobiť rôzne autíčka.
Potrebujeme:
- obaly na vajíčka, kartón
- temperové/akrylové farby
- štetec
- ceruzku
- lepidlo
- nožnice
- drevené špajdle a drevené lekárske špachtle
- špagát
Celý postup: AUTICKA_Z_OBALOV_NA_VAJICKA.pdf
Šikovní žiaci z 2.A sa doma plne venujú učeniu. Okrem toho posilňujú aj svoje telo každodenným pohybom. Preto sú zdraví a majú dobrú náladu...Ste úžasní!
Erika Donová
Aj žiaci IV.B triedy využívajú krásne slnečné dni na oddych a šport. Vo voľných chvíľach si nakreslili svoje bicykle a niektorí radi pridali aj svoju fotku pri bicyklovaní. Sú to ozajstní športovci.
Veľkonočný týždeň sme sa na hodinách angličtiny zabávaliJ
Deti z druhého stupňa plnili výzvy, fotili, tvorili projekty, videá a boli VEĽMI kreatívni.
Mohli si vybrať z nasledujúcich úloh:
Pozrite si skvelú prácu našich detí. Great job guys!
PaedDr. Andrea Kerekešová, PaedDr. Tímea Donová, PaedDr. Marcela Bundová
Žiaci II.B triedy sa doma tiež nenudia a popri učení nezabúdajú ani na výtvarnú výchovu. Posúďte sami, ako sa popasovali s témou - Apríl mesiac lesov a Veľká noc.
J. Stankovičová
Mimoriadna situácia narušila každodenný život učiteľov aj rodín s deťmi.
Všetci prežívame veľmi náročné chvíle, musíme skĺbiť svoj osobný život s prácou z domu, súčasne zabezpečiť starostlivosť o domácnosť, deti a pomáhať aj svojim rodičom, prípadne starým rodičom. Rodičia sa zrazu stali učiteľmi pre svoje deti. Vieme, že je veľmi náročné robiť úlohy doma, bez možnosti výkladu nového učiva a bez možnosti precvičenia si niektorých úloh, hlavne z cudzích jazykov. Rodičia často nevedia pomôcť svojim deťom.
Preto sa snažíme našim žiakom pripravovať úlohy zamerané na precvičenie rôznych gramatických javov, ktoré sa deti už učili , aby tak nestratili kontakt s jazykom a nezabudli už osvojené poznatky.
Okrem doplňovacích cvičení zameraných na gramatiku precvičujeme aj fonetickú stránku jazyka počúvanie s porozumením a čítanie s porozumením.
Domácu výučbu obohacujeme aj o jazykové hry, pesničky či rozprávky a tvorbu projektov.
Niektoré úlohy robíme online. Žiaci hneď vidia výsledok svojej práce.
Ingrid Hajdúková
...oslovila mnohých šiestakov našej Pionierky. Sami sa vo videu presvedčíte, že sLOVEsá možno milovať, ba sa s nimi aj báječne zabaviť! Želáme Vám teda príjemné a zmysluplné sledovanie našej výzvy! Pevne veríme, že niekedy nabudúce sa k nám pridáte aj Vy!
Mgr. Martina Potočná, PaedDr. Marcela Bundová
video nižšie ---->>>>>
Vážení rodičia.
Na základe "Usmernenia na hodnotenie žiakov základných škôl v čase mimoriadnej situácie, spôsobenej prerušením vyučovania v školách v školskom roku 2019/2020" zo dňa 20.4.2020 Vám oznamujem nasledovné:
Riaditeľka školy, po prerokovaní v pedagogickej rade 27.4.2020 rozhodla o nehodnotení predmetov, ktoré boli pôvodne hodnotené, avšak podmienky v čase prerušeného vyučovania neumožňujú naplniť ciele predmetu kvalitnou/plnohodnotnou realizáciou nasledovne:
1. stupeň: hudobná výchova, výtvarná výchova, informatika, pracovné vyučovanie, telesná a športová výchova, etická výchova, náboženská výchova, environmentálna výchova, dopravná výchova.
1. stupeň: anglický jazyk v 1. – 2. ročníku.
2. stupeň: hudobná výchova, výtvarná výchova, telesná a športová výchova, etická výchova, náboženská výchova, športová výchova, environmentálna výchova, občianska náuka, technika, informatika.
Pri týchto vyučovacích predmetoch v rámci záverečného hodnotenia sa uvedie "absolvoval".
Druháci usilovne pracovali doma a vytvorili zaujímavé projekty o dopravných prostriedkoch. Určite z nich budú vzorní účastníci cestnej premávky :) Mgr. Šmijáková
Žiaci IV.A a IV.C triedy si mesiacom apríl pripomínali ochranu našich lesov a slávenie Dňa Zeme. Svoj voľný čas trávili v prírode, kreslili, maľovali alebo si vytvorili svoj vlastný mini les, pričom nezabudli na našu krásnu planétu. Teším sa z ich výsledkov. Mgr. Lucia Mátéová
Žiaci z 3.A triedy sú veľmi kreatívni a snaživí.....
Žiaci IV.A nezaháľajú, usilovne sa učia,čítajú, zhotovujú projekty.
Takto hravo, zdravo a veselo sa naši žiaci venujú okrem učenia aj svojim koníčkom a záľubám. Sú proste skvelí.
Tr. uč. Mgr. Zuzana Mihóková
O tom, že našu krásnu Zem máme chrániť, vedia aj žiaci IV.B triedy. Na domácu úlohu mali nakresliť obrázok na Deň Zeme, ktorý sme si pripomenuli 22.4.. O tom, že sa im to krásne vydarilo a že ich fantázia na túto tému pracovala na plné obrátky, niet pochýb.
Druháci a tretiaci sa učili v týchto dňoch o zvieratách. Učenie si spestrili hádankami. Mali uhádnuť, aké zvieratá sa ukrývajú v hádankach. Druháci si vyrobili svoj vlastný obrázkový slovník. A prváci? Tí sa naučili čo sa nachádza v školskej taške každého správneho školáka a ešte aj niečo naviac. Pozrite si, ako sa im darilo. L. Chocholová
Tu je pár obrázkov o tom, že žiaci z lll.D sa neboja zašpiniť si rúčky a nakresliť krásne obrázky odtláčaním, aj bez štetcov. Každý prštek majú jedinečný a obrázky sú krásne.
M. Leskovjanská
Žiaci z 1.C sú veľkí bojovníci. V tomto pre nás všetkých náročnom období sa s veľkou odvahou a usilovnosťou púšťajú do všetkých výziev. Veľká pochvala patrí nielen im, ale aj ich rodičom, ktorí využívajú toto obdobie ako príležitosť budovať nové zručnosti, meniť zabehnuté stereotypy, získavať nové zážitky či iným kreatívnym spôsobom tráviť čas so svojimi deťmi. Doma naši prváci okrem zodpovedného prístupu k učeniu, rozvíjajú svoje myslenie, pracujú, tvoria, kreslia, čítajú, píšu, cvičia, proste všetko, čo by robili v škole. Veríme, že im tento elán vydrží čo najdlhšie a čoskoro sa všetci spolu uvidíme.
Mgr. Erika Jergová
Pri výrobe padáku sme síce museli merať a strihať presne, ale padák sme pomerne rýchlo vyrobili a výsledok bol skvelý. S padákom sa dá super zabaviť a testovať čo všetko dokáže gravitácia, odpor vzduchu či smer vetra.
Všetkým Vám prajeme veľa príjemne strávených voľných chvíľ pri tejto zábavke.
Potrebujeme:
- silnejší igelit napr. igelitové vrece/tašku
- špagát
- pravítko
- nožnice
- ceruzka/pero
- postavička napr. z kinder vajíčka ako záťaž
Celý postup: AKO_SI_VYROBIT_PADaK.pdf
Powered by aSc EduPage