Žiaci II.B triedy sa doma tiež nenudia a popri učení nezabúdajú ani na výtvarnú výchovu. Posúďte sami, ako sa popasovali s témou - Apríl mesiac lesov a Veľká noc.
J. Stankovičová
Žiaci II.B triedy sa doma tiež nenudia a popri učení nezabúdajú ani na výtvarnú výchovu. Posúďte sami, ako sa popasovali s témou - Apríl mesiac lesov a Veľká noc.
J. Stankovičová
Mimoriadna situácia narušila každodenný život učiteľov aj rodín s deťmi.
Všetci prežívame veľmi náročné chvíle, musíme skĺbiť svoj osobný život s prácou z domu, súčasne zabezpečiť starostlivosť o domácnosť, deti a pomáhať aj svojim rodičom, prípadne starým rodičom. Rodičia sa zrazu stali učiteľmi pre svoje deti. Vieme, že je veľmi náročné robiť úlohy doma, bez možnosti výkladu nového učiva a bez možnosti precvičenia si niektorých úloh, hlavne z cudzích jazykov. Rodičia často nevedia pomôcť svojim deťom.
Preto sa snažíme našim žiakom pripravovať úlohy zamerané na precvičenie rôznych gramatických javov, ktoré sa deti už učili , aby tak nestratili kontakt s jazykom a nezabudli už osvojené poznatky.
Okrem doplňovacích cvičení zameraných na gramatiku precvičujeme aj fonetickú stránku jazyka počúvanie s porozumením a čítanie s porozumením.
Domácu výučbu obohacujeme aj o jazykové hry, pesničky či rozprávky a tvorbu projektov.
Niektoré úlohy robíme online. Žiaci hneď vidia výsledok svojej práce.
Ingrid Hajdúková
...oslovila mnohých šiestakov našej Pionierky. Sami sa vo videu presvedčíte, že sLOVEsá možno milovať, ba sa s nimi aj báječne zabaviť! Želáme Vám teda príjemné a zmysluplné sledovanie našej výzvy! Pevne veríme, že niekedy nabudúce sa k nám pridáte aj Vy!
Mgr. Martina Potočná, PaedDr. Marcela Bundová
video nižšie ---->>>>>
Vážení rodičia.
Na základe "Usmernenia na hodnotenie žiakov základných škôl v čase mimoriadnej situácie, spôsobenej prerušením vyučovania v školách v školskom roku 2019/2020" zo dňa 20.4.2020 Vám oznamujem nasledovné:
Riaditeľka školy, po prerokovaní v pedagogickej rade 27.4.2020 rozhodla o nehodnotení predmetov, ktoré boli pôvodne hodnotené, avšak podmienky v čase prerušeného vyučovania neumožňujú naplniť ciele predmetu kvalitnou/plnohodnotnou realizáciou nasledovne:
1. stupeň: hudobná výchova, výtvarná výchova, informatika, pracovné vyučovanie, telesná a športová výchova, etická výchova, náboženská výchova, environmentálna výchova, dopravná výchova.
1. stupeň: anglický jazyk v 1. – 2. ročníku.
2. stupeň: hudobná výchova, výtvarná výchova, telesná a športová výchova, etická výchova, náboženská výchova, športová výchova, environmentálna výchova, občianska náuka, technika, informatika.
Pri týchto vyučovacích predmetoch v rámci záverečného hodnotenia sa uvedie "absolvoval".
Druháci usilovne pracovali doma a vytvorili zaujímavé projekty o dopravných prostriedkoch. Určite z nich budú vzorní účastníci cestnej premávky :) Mgr. Šmijáková
Žiaci IV.A a IV.C triedy si mesiacom apríl pripomínali ochranu našich lesov a slávenie Dňa Zeme. Svoj voľný čas trávili v prírode, kreslili, maľovali alebo si vytvorili svoj vlastný mini les, pričom nezabudli na našu krásnu planétu. Teším sa z ich výsledkov. Mgr. Lucia Mátéová
Žiaci z 3.A triedy sú veľmi kreatívni a snaživí.....
Žiaci IV.A nezaháľajú, usilovne sa učia,čítajú, zhotovujú projekty.
Takto hravo, zdravo a veselo sa naši žiaci venujú okrem učenia aj svojim koníčkom a záľubám. Sú proste skvelí.
Tr. uč. Mgr. Zuzana Mihóková
O tom, že našu krásnu Zem máme chrániť, vedia aj žiaci IV.B triedy. Na domácu úlohu mali nakresliť obrázok na Deň Zeme, ktorý sme si pripomenuli 22.4.. O tom, že sa im to krásne vydarilo a že ich fantázia na túto tému pracovala na plné obrátky, niet pochýb.
Druháci a tretiaci sa učili v týchto dňoch o zvieratách. Učenie si spestrili hádankami. Mali uhádnuť, aké zvieratá sa ukrývajú v hádankach. Druháci si vyrobili svoj vlastný obrázkový slovník. A prváci? Tí sa naučili čo sa nachádza v školskej taške každého správneho školáka a ešte aj niečo naviac. Pozrite si, ako sa im darilo. L. Chocholová
Tu je pár obrázkov o tom, že žiaci z lll.D sa neboja zašpiniť si rúčky a nakresliť krásne obrázky odtláčaním, aj bez štetcov. Každý prštek majú jedinečný a obrázky sú krásne.
M. Leskovjanská
Žiaci z 1.C sú veľkí bojovníci. V tomto pre nás všetkých náročnom období sa s veľkou odvahou a usilovnosťou púšťajú do všetkých výziev. Veľká pochvala patrí nielen im, ale aj ich rodičom, ktorí využívajú toto obdobie ako príležitosť budovať nové zručnosti, meniť zabehnuté stereotypy, získavať nové zážitky či iným kreatívnym spôsobom tráviť čas so svojimi deťmi. Doma naši prváci okrem zodpovedného prístupu k učeniu, rozvíjajú svoje myslenie, pracujú, tvoria, kreslia, čítajú, píšu, cvičia, proste všetko, čo by robili v škole. Veríme, že im tento elán vydrží čo najdlhšie a čoskoro sa všetci spolu uvidíme.
Mgr. Erika Jergová
Pri výrobe padáku sme síce museli merať a strihať presne, ale padák sme pomerne rýchlo vyrobili a výsledok bol skvelý. S padákom sa dá super zabaviť a testovať čo všetko dokáže gravitácia, odpor vzduchu či smer vetra.
Všetkým Vám prajeme veľa príjemne strávených voľných chvíľ pri tejto zábavke.
Potrebujeme:
- silnejší igelit napr. igelitové vrece/tašku
- špagát
- pravítko
- nožnice
- ceruzka/pero
- postavička napr. z kinder vajíčka ako záťaž
Celý postup: AKO_SI_VYROBIT_PADaK.pdf
Téma migrácie je v súčasnosti veľmi aktuálna. S týmto slovom súvisí slovo domov. Ten znamená pre každého jednu zo základných hodnôt a hlavne teraz, keď v ňom trávime toľko času. Naši šikovní siedmaci vytvorili krátke básničky o tom, čo pre nich znamená a aký je ten ich DOMOV.
Mgr. Martina Potočná
Aj žiaci 2.C sú tvoriví a snaživí...Každý pondelok máme spolu výtvarnú a veru, že aj tí, ktorí sa s nami spojiť nemôžu krásne doma pracujú...
Bc. Michaela Manková
Nielen sa učíme, ale aj skladáme a pritom sa zabávame. Takéto pekné záložky si žiaci III.B sami podľa návodu poskladali. Mali z nich veľkú radosť.
J. Hudáčeková
Popri úlohách z gramatiky či literatúry nám naši šiestaci často preukazujú tvorivosť, čo srdce slovenčinára vždy poteší. Dostali zaujímavú úlohu, s ktorou sa popasovali naozaj statočne. Obyčajným písmenkám abecedy dali podobu príbehu. Zaujímavo i vtipne vytvorené ABCpríbehy svedčia o ich výbornej fantázii. Nech sa páči, začítajte sa...
PaedDr. Marcela Bundová, Mgr. Martina Potočná
Šikovní prváci z 1.A nezaháľajú a usilovne pracujú aj doma. Pozrite si, čo všetko dokážu. J. Helmecyová
Možno si hmyz spájame skôr s nepríjemnými zážitkami, ako sú štípance od komárov či otravné muchy. Existuje však aj hmyz, ktorý v prírode hrá veľmi dôležitú úlohu. Tvorí jej neoddeliteľnú súčasť a to tak, že prispieva k opeľovaniu rastlín a likviduje drobných škodcov.
Rozhodli sme sa, že si vyrobíme hmyzí hotel, aby sme trošku prírode pomohli hlavne v tomto jarnom čase, kedy majú včielky a ďalší hmyz nezastupiteľnú úlohu pri opeľovaní rastlín. A ako to už v hoteloch býva, aj v našom budú môcť prenocovať, oddýchnuť si a nabrať nových síl do života.
Celý postup: HMYZI_HOTEL.pdf
Powered by aSc EduPage